syt syt syt…

God herlig morgen sier jeg da selv om jeg har 39 i feber og jeg å litjtuppa ligger på hver vår sofa:) Men sola skinner jo å jeg er sikker på at våren er i anmasj ;P var nok min tøffe runde ut i vårsola som forårsaket denne oppvarma kroppen.
Det er seriøst INGENTING i verden som er så kjedelig som å ligge å være syk, da får man absolutt ikke gjort en eneste ting altså, det jeg fikk til i dag var såvidt å smøre matpakke til lillegullet mitt og flytte minstepia til stua for at vi kunne ligge sammen der:) ja åsså ta bilde av magen 🙂

Da tenker jeg at jeg starter med ukens mage fra i dag av 🙂

Dette er forrige ukes mage:) da var jeg 15+5

Dette er tatt i dag, 16+2

Det er alt jeg orker i dag:) får heller komme sterkt tilbake når formen er bedre:)

ha en fortreffelig dag folks!

Legg igjen en kommentar

