Tia går så sinnsykt fort!

Do you think you can? You can achieve and do anything you want with this knowledge. In the past you may have underestimated how brilliant you are. Well, now you know you are the Supreme Mind and that you can draw anything you want from that One Supreme Mind. Any invention, any inspiration, any answer, anything. You can do anything you want. You are a genius beyond description. So start telling yourself that and become aware of who you really are.
♥♥♥     Jeg synes dette er fantastiske visomsord å starte dagen med og synes alle som  leser dette også skal gjøre det samme 🙂 Dagen er fantastisk, det er snart sommer, ute har gradestokken passert 18 grader på en søndag i mai, og i går kveld når vi sto ute sa kjæresten min » det er så deilig lukta som kommer når det nermer seg sommer, og forleden dag når jeg sto ute alene kunne jeg høre at det grodde, jeg begynnte å lete etter dyr i buskene fordi jeg skjønte ikke hva lydene var 🙂 men hvis man er stille så kan man faktisk høre det gro»  Det er så fantastisk å høre at andre mennesker også lytter til slikt og ser slikt, sånne vakre nartulige ting som skjer i naturen men som «alle» tar forgitt. Jeg elsker å ha slike mennesker i livet mitt for det er disse menneskene som bryr seg og som stopper opp for å puste inn i mellom 🙂

Jeg har akkurat vasket støv her hjemme og må si at en av svangerskapets gleder er at det er ikke like enkelt å gjøre slike basice ting lenger med en struttemage, det tok mye lengre tid enn jeg ellers ville brukt og det som før ikke hadde villet gjøre meg anpusten en gang gjør meg rett å slett utslitt nå 🙂 men det er rent her i hvertfall 🙂 Fant ut at det var på tide det da min 7 år gamle datter gikk rundt her i går å slikket seg på fingeren og dro den over møblene og sa: «mamma, nå må vi snart vaske her altså, det er ikke rent på møblene» tjihi 🙂
Jeg har aldri skrytt på  meg å være et prisvinnende husmoremne men jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg, trives så mye bedre da:) og ganske stolt av at min datter også liker seg i ryddige forhold, noe som kan komme in handy når hun blir større:)

Dette er tatt i dag, nå er jeg iflg ordinær ul 23 uker, men i følge mine egne 24+4. Uansett så ser magen slik ut 🙂
Ja den har vokst men jeg synes ikke den har blitt diger som så mange får seg til å nevne, jeg har tross alt en baby på ca 30 cm der inne som spiser og koser seg, og sammenligner jeg med bildene fra mitt første svangerskap så må jeg si at dette er ikkeno 😉

men er det ikke snedig det der, jeg forundrer meg stadig over hvor frekke folk kan være… Aldri ellers hører du noe om vekta di, folk du nesten ikke kjenner kommenterer aldri størrelsen din, men når du er gravid er det liksom alle sin selvfølgelige rett å kommentere vekta di, strørrelsen din og ha en helt naturlig mening om hvordan du ser ut, og du som gravid er faktisk bare en levende hybel som alle har store meninger om hvordan bør pusses opp for hybelen er just ikke perfekt.  Men vet dere hva alle dere som har meninger om det og som ikke er lege, jordmor eller gravid selv. Neste gang jeg hører deg kommentere utseendet mitt så må du tåle å få samme mynt tilbake. Feks: jeg synes du ser vel gammel ut til alderen din, er det riktig å se slik ut da? bør du ikke dra til legen å få sjekka deg? eller: oj, så diger du har blitt, du kommer jo til å eksplodere snart, eller: huffda, er ikke du litt vel tynn til å gå i disse klærne?

Neida ta det helt med ro, jeg skal som alle andre gravide, ta det til meg, høre på dine fantastiske råd og smile pent og ikke engang forsvare meg fordi det er jo din rett og ha meninger om hvordan alle andre ser ut 🙂

For de som rett å slett ikke bryr seg og bare ønsker oss lykke til og gleder seg med oss så kan jeg fortelle at lille gutten vår er en aktiv krabat, han elsker musikk og sangene ungene synger til magen 🙂 han veier ca: 500  g og er ca 28 cm, hvis han blir mot våre ønsker født i denne uka vil han mest sannsynlig overleve 🙂

ha en fantastisk vakker vårdag alle sammen  🙂

Legg igjen en kommentar

