Det er lys i tunnelen :-)

 Etter å ha vært stemmeløs siden lørdagsnatt og hatt ei syk datter siden vet ikke når… så er det forferderlig godt å blogge litt.
Vi trodde denne vakre skapningen var allergisk, det startet allerede da vi var på ferie i Danmark..

  Vi kom hjem å det virket som om det ble mye bedre men plutselig blusset det opp igjen, vi var atter en gang til lege og fikk beskjed om at tja hun sikkert var allergisk.. fikk kortison og allergitabletter, funket ikke og hu hylte stakkar når vi smurte på kortison stakkar:( vi kjørte på med Aloe Vera for harde livet og heldigvis funket det ifh til kløe og svie men det fjærnet det ikke 😦 jeg googlet ivei og så at utslettet bare blusset opp og allmenntilstanden ikke ble noe særlig bedre, tilslutt fant jeg et utslett som liknet veldig på det snuppa mi hadde så jeg slo meg til ro med at det kunne være det frem til det ble legebesøk igjen.Hun ble da tiltross for medisin som ikke hjalp bedre og bedre og i dag var hun nesten helt frisk, formen og allmenntilstanden har blir akkurat som den bruker å være og jenta mi er tilbake, men det grusomme utslettet er der fortsatt!  Heldigvis skulle vi til legen igjen i dag og takk og pris så ble vi denne gangen tatt på alvor og henvist direkte til St olavs hospital i morgen til en orntlig hudlege som skal få has på hva det egentlig er som feiler den lille snuppa vår 🙂 Det er så godt å bli tatt på alvor, for når det gjelder ungene sine så snur man himmel og jord for å få ting til å skje.

( nydelige vakre blommor som pryder mitt salongbord i sommervarmen )

I etter turen til legen stakk vi inn til byen for å shoppe litt fotballklær til den kommende A-lagsspilleren 🙂 Elsker at han blir med å spiller fotball for gutta her oppe, blir han kjent med enda fler og jeg får flere kosekvelder 😉 Er flott er det!

( godisskål fra Kremmerhuset )

Måtte samle alle boligbladene mine en plass også!

I dag skinte sola og varmen tok helt overhånd for den sinnsykt gravide kvinnen 🙂 Alle rundt meg klager på været og jeg skjønner dem til en viss grad men jeg kan ikke annet enn å nyte nå når jeg går slik som dette, kan bare forestille meg hvordan det hadde blitt med denne magen og 30 grader! Heldiggvis er det ikke mange ukene igjen nå til vi får treffe lille magetrollet vårt 🙂 å som vi gleder oss! Han er forøvrig insane aktiv om dagen og mine ribben på venstre side begynner å bli slitne, eller så renner jeg sikkert hvert 4 min på toalettet! Det er ikke lett skal jeg si når noen bruker blæra di som ping pong ball 😛 Men det er koselig, og en herlig følelse å kjenne at han rører på seg der inne, og i går kveld tror jeg at jeg spiste 4 iser på rappen bare fordi at han blir så sprellete når jeg spiser is 🙂
Nå skal jeg legge meg å sove snart så jeg er opplagt til legebesøk med snuppa i morgen ❤

Legg igjen en kommentar

