Kos og kaos :)

Riktig god kveld folkens:)

Scrapping:) det koser jeg meg med nå 🙂 Det er litt rot mens jeg holder på men blir så fint når det blir ferdig, men nå måtte jeg ha meg en pause. Jeg greier ikke bøye den supergravide magen min fremover mer(noen inni der protesterte veldig)

Vi har akkurat gått fra det sinnsyke middagsbordet med smørdampet kveite, nypoteter og gode grønnsaker å jeg har selvfølgelig spist MYE mer enn jeg overhodet har plass til!( fint folk spiser sent er det ikke det man sier?)

Nå sitter jeg her å venter på at snuppa skal bli ferdig på badet så vi kan gi nattakos og vi voksne kan kose oss med en episode True Blood 🙂

Lenge har jeg lett etter noe å ha olje og eddik i som jeg synes er sjarmerende nok på kjøkkenbenken å i dag fant jeg det( på princess faktisk).  Måtte innom der å shoppe enda litt mer til lille bebis som ligger i magen å godgjør seg!

Nåh roper lillesnuppa på mamman sin så da er det bare å giv akt!

Ha en koselig tirsdagskveld:)

klem Yvonne!

 

One thought on “Kos og kaos :)

Legg igjen en kommentar

