Titter på gamle bilder og…….

drømmer meg tilbake til jula 🙂 Ja for det er julebilder eller rettere sagt adventskos jeg ser på!

Flinke barna mine ❤ som lager pepperkakehus i adventstia, akk som jeg gleder meg til denne herlige ventetia ❤

Her går det i risboller:) det er favoritten, vertfall av bakeverket….men godterlaging er det aller morsomste (det har jeg ingen bilder av da)!

Å sitte å snike på juleblogger er også helt himmelsk, man finner så mange herlige ideer til hvordan lage julepynt! Å gå rundt i gatene i midtbyen mens snøen daler ned med skjerf i halsen og julelys i gatene åsså stikke inn på en koselig cafe ……å i adventstiden dette året blir det enda koseligere med babyvogn …..ahh…drømme 🙂 Jadajadajada.. jeg hører rykter her hjemme om at jeg er GAL med stor G fordi jeg snakker og storgleder meg sånn til jula allerede….MEN HVIS MIN BEDRE HALVDEL LESER DETTE SÅ KAN DU GODT NOTERE DEG MITT ALLER STØRSTE ØNSKE TIL PAKKEN UNDER TREET 😉 (fåes kjøpt hos Riviera Maison i nordre…å nei jeg mener ikke kjeksen som du ser… ;)) :

Nå skal vi sende avgårde snuppa på håndballtrening og korøvelse så skal vi selv trille ned og se på dem så da ønskes en finfin mandag på alle:)

Legg igjen en kommentar

