ufint?… eller helt ok!

Sitter her med sønnen på skuldra og prøver å få han til å rape.. igjen.. Er vi ikke snedige vi mennesker, først så maser vi om at de skal rape som om det er den største selvfølge, men når de blir så store at de kan sitte å spise så er det FYFY å rape ved matbordet… Jeg kan ikke annet enn å stille et STORT ?tegn… Ikke bor jeg i et milliondollar hus, har millionrike venner som er bedre enn meg og heller ikke er jeg medlem av kongefamilien så sannelig om jeg bryr meg katta om ungene slipper en liten rap ved matbordet 😉 Ja huffameg jeg må være verdens dårligste mor som ikke gir ungene mine folkeskikk og standard! Jeg er da ikke bedre enn alle andre og har mine feil så hvorfor skal jeg kreve slikt av mine små??? Så lenge de oppfører seg som mennesker når de er borte ved små unntak som beskriver de som barn så er jeg fornøyd jeg! Og skulle de nå bli bedd på slottet så skal jeg da sannelig lære dem at hos kongen raper vi ikke ved matbordet…. ( eller, vel…..når jeg tenker meg om så sitter jo kongen til bords med Ari Behn så jeg vet ikke jeg…)

jaja… det var dagens utblåsning, og sannelig greide lillegullet å både rape og bæsje i samme virrvarret, på matfatet sitt…. Flott 🙂 da har vi et stk smilende baby og tilsvarende mamma!

Og hva er vel bedre da enn å avrunde det hele med et vakkert bilde av to av mine favoritter som både griser og tuller ved matbordet 🙂

One thought on “ufint?… eller helt ok!

  1. Du har helt rett Yvonne! de skjønner korsn det skal være når de blir stor!! ;-))) Ikke bruk opp energien din på slike småting! ;-)) Ha en strålende kveld.

Legg igjen en kommentar

