Granlukten har spredd seg i stova…

og jeg titter bort på vårt så godt som ferdigpyntet juletre 🙂

JA.. så godt som! for du hørte helt rett, for de av dere som kjenner meg så er jeg glad i pynt 🙂 å mere skal det bli! Litt mer stussing av grener osv men vi er godt på vei 🙂

Jeg bare elsker disse vakre sløyfene fra Riviera Maison ♥

Nå står det et STORT glass med baylies foran meg og den beste mannen sitter og koser seg med en cognac så nå må jeg joine han så vi får kose oss med en film♥

Ønsker alle sammen en fantastisk fredagskveld!

3 thoughts on “Granlukten har spredd seg i stova…

  1. tuuusen takk jenter 🙂 Jeg er ganske så fornøyd selv også, enda bildene ikke helt gjør det rett 😉 det er litt tettere grener enn det ser ut som på bildet 🙂 NESTE år har vi et helt perfekt plastiktre for da har vi en liten tass i hus som kryper 🙂

Legg igjen en kommentar

