I Inspirasjonsmodus til det nye huset!

Ja da sitter jeg her med mette og fornøyde barn og titter på Inspirasjonsbilder til det nye huset vi skal begynne å pusse opp om ikke alt for lenge :)Og alle er like engasjerte, noe som gleder mor VELDIG! Tenk at det bekker nyttår innen få timer….

2011 har vert et himmelsk år for min del og et år jeg ALDRI kommer til å glemme, jeg har født min lille bebis, vi har fått oss hus og ny bil…kan egentlig blivet bli noe bedre????

Ja livet er perfekt, til tross for alt mulig rare småting som man hele tiden henger seg opp i…Det viktigste er at vi har hverandre, venner og familie ikke sant?

I mylderet som finnes av innredning, interiør, farver osv så har vi vel mot alle odds funnet ut at vi ønsker oss mørkt bad…( ja vi vet det blir mye vasking)

Men det er jo så stilig 😉

Helt hvordan det blir enda vet vi ikke for vi må nok inn å ta litt bilder og få tegnet inn alt først!

Men bad blir det i alle fall, enten det blir sånn eller slik! Det er så morro å titte på løsninger  og spennede ideer for man finner alltids noe man liker:) Og iom at vi har så god tid på oss så slipper vi å bare ta det første og beste som vi finner og heller velge noe fornuftig som man kan leve med i mange år 🙂

Bad er i likheten med kjøkken en av de viktigste rommene i et hjem synes jeg!

Vi fortsetter og titte på inspirasjonsbilder og besøke butikker for å finne det helt perfekte men først skal vi tilbringe en gledens nyttårsaften med herlige venner, god mat og drikke til sent på natten 🙂 før vi vender snuten hjemover og vemodig skal kvitte oss med julen for denne gang<<snufs>>

Jeg ønsker dere alle en fortreffelig nyttårsfeiring!

Inspirasjonsbilder er lånt fra google

2 thoughts on “I Inspirasjonsmodus til det nye huset!

  1. Så utrolig mange vakre bad du har funnet 😀 *siklesiklesikle* Å drømme om å i nærheten kunne ha hatt så stort bad er like virkelig i mitt sinn som å faktisk ha det 😀 kjenner gleden av å ha det selv om jeg ikke har det 😛

  2. haha 🙂 flire:) ja det er nesten ikke til å tro:) men du får komme å «spa» deg så mye som du vil 🙂 så må du jo ta me litjmainn så dem toan kan bad sammen 😉

Legg igjen en kommentar

