2011 minner…..♥

I går kveld satt jeg her og syntes jula hadde gått alt for fort og gruet meg til å fjærne den, men nå etter å ha sett igjennom året som var og alt vi har opplevd så har vi bestemt oss for  å rydde den koselige jula ut av hus. Vi skal bort å feire nyttårsaften og da tenker jeg at når vi kommer hjem så er vi passe ferdig med jula for i år og klare for en ny start inn i 2012 🙂

Her kommer et lite tilbakeblikk på 2011:

Lilli bofsen vår måtte borte :`( , vi måtte flytte pga mugg i veggene, og lille herlige svangerskapstesten hadde vist to streker og mor var kvalm 😉

ny leilighet og ny frisk :)(ja jeg hadde dilla på pastell og hvitt,grøsser av det nå)

Forberedelser til lille bebis skulle komme 🙂

Litt sykdom hører med…

Årets kortspill for hele familien 🙂

fine danmarksturen 🙂

Tenner lys for alle som mistet sine kjære og ikke minnes 2011 som et lykkens år….

Årets høydepunkt ♥

Kjærestetur til London♥

navnefest for lilletrollet:)

Så den kjempefine julefeiringa spredt fra by til bygd 🙂

I kveld skal vi avslutte 2011 og begynne 2012 med fantastiske venner:) Vi gleder oss 🙂
Nå skal jeg skyndte meg å vaske det siste som er igjen:)

Ha en fantastisk feiring dere:)

STOR NYTTÅRSKOS FRA

YVONNE 🙂

 

 

Legg igjen en kommentar

