En liten sneakpeak…

I flere dager nå har vi vært rundt omkring for å titte på litt inspirasjon, herlighet det er jo snart flytting rett rundt hjørnet.

Og vi finner og finner, og bestemmer og ombestemmer oss.. herlighet for noe vanskelig altså……

I går tok vi turen til Obs bygg og Right price tiles.

Først skulle vi ha lyst bad, så ble det kjedelig og da ble det mørkt men så ble svart for mørkt så nå har vi landet på sånn grå/sort farge på gulv og vegger med en par brytningsvegger.. og det er da disse brytningsveggene som er vanskelige å finne riktig fliser til…. hva synes dere? foreløpig står det imellom de to nederste og teglstein( de øverste er gulv og det blir nok de største flisene)

Så er det stuen ♥

Her skal vi ha en sandfarve med en brytningsvegg og her er også planen å polstre en vegg men det blir nok ikke med det første…. vi har jo såååå masse å gjøre før innflytting så derfor tar vi den litt lette varianten og bryter med en tapet, men hvilken?????

Disse synes jeg foreløpig er ok, jeg hopper ikke av glede men det kan gå for en stund hvis vi ikke finner noe annet. Det som er superviktig er at det ikke blir for mye rot og at flere farver kan gå sammen med veggene hvis vi vil bytte interiør. Vakre Hjem har ufattelig mye vakkert og vi har allerede bestemt oss for noen lamper de har å selge 🙂 Men det gjenstår å se om tapetet må kjøpes fra andre steder:)

Hjelp og inspill taes i mot med STOR takk 🙂

Ellers er mannen avgårde på guttekveld i dag mens jeg skal kose meg med en STOR kopp te og en real bloggrunde:)

Klem Yvonne!

 

9 thoughts on “En liten sneakpeak…

  1. Sånn:) såg itj at det va gull i den brune tapeten, det blir kanskje litt dumt hvis du tenke på å ha my sølv i tillegg?å vet itj om du vil ha stor brytning eller ikke? Sjøl e æ vældig gla i lyse farga æ da..syns det e tidløst å elegant;) Du e hjærtlig vælkommen hit hvis du vil kom å sjå en dag altså, ganske så nyoppussa hær:) e heim stort sett kvar dag:)

  2. så artig:) det har jeg VELDIG lyst til :)jeg er jo i permisjon nå så en dag skal jeg jo finne tid til det vel 🙂 kanskje jeg kan få ta med kameraet og blogge litt om det fine huset også? jeg elsker å blogge om andres hus:)

    Tja det er akkurat det der da, med gull og sølv sammen, noen liker det. Jeg er IKKE superbegeistret for det på andre steder enn juletreet.. så jeg er så usikker, har mye sølv og kommer nok til å ha litt lysekroner her og der kjenner jeg meg selv rett! så vanskelig dette!

  3. Vært koselig ja:) Ja, bare ta me kameraet:)
    Ka med creme og sølv? Tidløst + at du kan kombiner masse flott med det:)
    Det e supervanskelig, men likevel kjempeartig. Ihvertfall te slutt, når man e færdig å ser at en har tadd de riktige valgan:))

  4. ja vurdere creme og sølv litt selv også men min bedre halvdel er ikke helt i det hoppende glade humøret for det valget… litt for glinsende for hans del tror jeg.. men så har vi så mye sort interiør at jeg nok tror det blir for mørkt med sort vegg 😉

    Gleder meg til å komme igang vertfall, arti å style hjemmet sitt 🙂 Jeg kommer en dag jeg vettu:) sender på deg en mail:)

  5. Det er så mye fint! Skjønner godt dere bestemmer og ombestemmer dere 😉

    Drømmen her er å bygge hus fra bunnen av og innrede etter helt egen stil, sukk… drømme drømme!

    Stor søndagsklem til deg.

Legg igjen en kommentar

