All in the Detail…

Alle som elsker oppussing, interiør eller et harmonisk hjem har en eller annen gang sett i et interiørblad og finner inspirasjon hos andre, og jeg er intet unntak.
Men for meg er bøker det morsomste å ha, de er vakre å ha stående frem og bugner over av inspirasjon.

Min vakre svigerinne og mann kjøpte netopp en slik flott gave til meg til jul 🙂

Boken heter All in the Detail og er skrevet av Caroline Clifton-Mogg.

Boken er full av inspirasjon og smarte ideer og jeg bare elsker den:)

I dag er jeg så heldig å få besøk av netopp Christine og mamman så derfor skal jeg hive meg rundt å prøve å få på meg noe litt mer anstendig og kanskje gjøre klar litt barneutstyr til kveldens store begivenhet….håndballtrening… hehe:)

ha en super dag alle vakre mennesker

Legg igjen en kommentar

