Tidlig en mandags morgen…….

Neida:)…. jeg sitter ikke her å synger julesanger men det føles veldig tidlig ut… mange har vert på jobb i flere timer nå og skal snart ha lunchen sin men jeg har omsider nesten sovet hele natten og er fortsatt suuuupertrøtt(noen av gledene med små bebiser)…..Noe som resulterte i litt av et kaos her i morges da mor voknet en halvtime forsent, er det noe jeg HATER så er det stress og det å komme for sent så å utsette småtassene for det ville jeg ikke, så dermed står hele huset på hodet og de er kommet seg på skole i rett tid uten en sint og vimsete mamma 🙂

Men tilbake til helga! Denne helga var egentlig proppfull med planer fra fest til middagsbesøk men det går ikke alltid som planlagt med små barn og da ble det altså ikke slik, lille bebisen vår ble syk og da ble alt snudd på hodet! Man gjør jo likevel det beste av situasjonen så da ble det hjemmekos, husplanlegging og malingsprøver….For et mylder! Er det rart jeg mister håret…haha:) Er det noen som vet av en vakker farge så er det lov å komme med forslag,(pure og orginal sin kalkmaling har jeg sett på men den blir nok for dyr til 70ltr) nå har vi barnas rom(de var HELT klare på hva de ville ha), og vårt soverom klart så da er det bare resten igjen!

Har lenge sett på en gråtone, Grå Harmoni fra Lady, men jeg er redd den blir for lys eller for grå, så har jeg sett på Sanddyne fra Nordsjø men den synes jeg blir for brun… så en mellom ting har vært FLOTT…..

Mr.T sa til meg i går at nå er det nok, stakkar deg du tenker ALT for mye… det er greit  å glede seg men å gni hodet sitt i planlegging 24/7 kan jo resultere i større plager enn håravfall..;) jeg må le…(han har jo sikkert rett på sin snille omtenksomme = det ordner seg tilslutt laidback måte) Dette er jo fargen vi skal se på i alle rom hver eneste dag i mange år og jeg vil ikke kjøpe 70 liter maling som ikke blir fin… eller hur?

Det som er viktig er at man kan innrede slik man vil til fargen, med både varme og kalde farver. Jeg vil ha mulighet til å bytte gardiner og puter og sette en skål med frukt i varme farver på bordet og det ser ikke ut som en leilighet fra tidlig 50tallet, uten at det er noe galt med det, men 50tallet er ikke helt min stil 🙂

Ellers så sitter jeg her å lurer på hvordan jeg skal få tak i alle episodene av Herlige hjem, noen som har noe forslag??

Nå har den kjekkeste Gusto gjort sin fantastiske jobb for morgenen så da kan det hende mor vokner litt så nå skal den nytes til litt bloggrunder mens far i huset og lille bebis fortsatt sover:)

ha en flott start på uka alle vakre dere:)

Klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

