søndag under teppet….

En deilig kopp kakao, lysene brenner og det knitrer i ovnen:) ja det er det jeg kaller søndagskos!

Ungene sitter på rommet og ser smurfene og spiser godis som de ikke fikk i går fordi vi var så sene med middagen og jeg ligger på soffan ( ja du hørte riktig..ligger) og blogger spiser ostis og drikker kakao 🙂 Senere i dag får vi gjester så det er godt å ta det litt med ro fra morran av, sier hun kl et på formiddagen…hihi:)

I går fikk vi supergode nyheter ang huset, det viser seg at vi får overta allerede i februar så da feiret vi med å dra til Living for å kjøpe en lampe til huset og til å ha over spisebordet.
La meg bare aller først si at dette bildet gjør IKKE lampen rett, det er mange hundre klare krystaller og seks pærer så lyset blir godt spredt. Lampa er 50Ø.

Jeg har lenge ønsket meg en slik lampe som ikke henger ned over spisebordet slik at jeg kan ha STORE vakre lyslykter hvor jeg vil på bordet uten at de kræsjer i lampa. Jeg ELSKER ❤

Nå skal jeg bare hente meg enda en stooor kopp med noe godt, kanskje cortado?… så skal jeg kry godt ned i sofaen igjen og nyte:)

Ønsker dere alle en like kos og fin søndag:)

Legg igjen en kommentar

