Soverom ♥ og trening……:O

God start på uken folkens:)
Overskriften kan kanskje tolkes litt annerledes men det er altså ikke soveromstrening jeg skal snakke om i bloggen i dag:)

For i dag har jeg planer om å dra på min første( vet jeg er treg) trening etter fødselen, og det er visst ikke hvilken som helst trening heller har jeg hørt…. ( ref.. til ei som brekte hånda si forrige uke) I følge de som har vert der er det en blanding av kick boksing og multitrening, men dette finner jeg vel ut av i dag:) Gleder meg DET gjør jeg vertfall:) For det skal bli en fryd å komme i form igjen:)

Og med trening, bedre helse og nytelse kommer soveromskos og avstressing med:) Derfor tenkte jeg å dele litt inspirasjonsbilder fra google og soverom som jeg synes er vakre og muligens kommer til å stjele litt fra på vårt nye rom 🙂

smarte tips til seng og oppbevaring!

 Må si jeg liker mørke lune jordfarver på et soverom!

Den tidligere grå harmoni som vi hadde tenkt å ha på stua gjør seg utrolig vakkert på et soverom( dette lånt fra Litt om Mitt sin blogg)

Glam på soverommet er IKKE til å forakte….Man kommer seg jo aldri opp om morgenen når man har et slikt rom 😉

WoW… jeg finner ikke ord…


Ja det er utrolig mye vakkert å velge i men hva i alle dager skal man velge… jeg for min del nå si at det siste her er nok min klare favoritt og kommer nok til å bli brukt mye til inspirasjon 🙂

Er ikke dette stunning.,,?

Nå skal mor vaske litt klær så da må jeg fyke:)

Ønsker dere alle en super dag:)

3 thoughts on “Soverom ♥ og trening……:O

  1. Hei! Så koselig at du liker den nye butikken 🙂 Vi er jo litt stolte selv også, hihi 😉 Du får legge ut bilder av innkjøpene da!

    Vi inviterte bloggere og våre følgere i sosiale medier til føråpning i Trondheim. Det var kjempekoselig, så du skal ikke se bort i fra at det blir flere arrangementer i fremtiden!

    Stine, LIVING

  2. Så lekkert soveromsinspirasjon. Den øverste der hadde passet perfekt på det nye soverommet vårt, siden det er så lite og jeg trenger den plassen jeg kan få. Husker du hvor du fant det?
    🙂 Susanne

Legg igjen en kommentar

