Påskedag i kottet ;)

Wow for en nydelig «påskedag» det er her i dag, sola skinner og det er godt og varmt:)

Her inne i «kottet» er jeg med eske på eske og pakker og pakker, jaja… man kan ikke alltid være like heldig å ha muligheten til å være ute hele dagen alltid! ( å jeg skal IKKE klage, livet smiler)
Min bedre halvdel har reist inn til Hell på peis-innsanking;) Gleder meg til å endelig få en peis i hus! Hvor den blir plassert har vi ikke helt bestemt oss for enda, kanskje badet? kanskje soverommet??? Det blir i hvertfall en på kjøkkenet, det har vi bestemt oss for.

Nei jeg får vel hive meg rundt nå som lillegull sover så jeg får gjort litt!
Ønsker dere alle vakre mennesker en nydelig solskinnsdag!

Klem Yvonne!

3 thoughts on “Påskedag i kottet ;)

  1. Hei Yvonne!
    Så koselig kommentar fra deg! Det var hyggelig! Artig å høre at du kan få litt inspirasjon:-)
    Ønsker deg en fin fin kveld!

    • Forresten ser jeg jo at dere også bor i Trondheim eller omegn og bygger hus?? Ble nå nyskjerrig på hvor da jeg da vettu? Ser vi liker mye av det samme:-) Det er jo såå mye fint! Kunne vært artig å sett litt bilder fra nyhuset ditt:-)

      • Bor på Lundåsen, Heimdal. Ja det blir spennende å se restaureringen da. Synes det er tøft å gå igang med det…Vi bygger for 3 gang nå, så vi er nå litt vant til nytt hus:-) Mye jobb selv om det er nytt:-) Får følge med dere da vettu:-) Artig med noen i «nærheten». Det er jo så mange fra østlandet, så man føler seg nesten ensom her oppe i midtnorge:-) Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

