jeg har så lyst å vise frem….

en bitteliten sneakpeak av vårt nye hus som det nå er 1 uke igjen til vi begynner å pusse på:)

Jeg må smile 🙂
Å stå ved soveromsdøren vår å ta bilde ut i gangen og hallen, bare gangen og hallen er like stort som hele «kottet» vi bor i nå, det betyr at vi virkelig har litt plass å kose oss på:)

Vi har vært inne mang en gang og tatt bilder av huset,målt vegger, og vindu, forespeilet våre planer og følt på hvordan det vil bli…..  Det er så uvirkelig og langt i fra men likevel så nerme.

I dag fikk jeg en litt snål ide, ( får mange av de innimellom) men når jeg bestemmer meg for noe så må det skje, eller i hvertfall prøves ut og iom at ingen andre var våken så endte jeg likegodt opp med å kjøpe jeg 😉

Et sjakkbrett faktisk..haha:) flire, ikke er det bare noe morsomt å lære seg men det er jo et vakkert smykke i tilegg. Er fra Thailand og håndlagde brikker:) jeg får ikke lastet ned bildet men lover å legge ut så fort det kommer i posten 🙂

Nei, nå skal jeg gå å vekke de syvsoverne som ligger å drar seg så vi kan få gjort litt ut av denne dagen her også:) og jeg ikke bruker opp alle pengene våre på rare interiørgreier 😉

Ha en super dag:)

klem Y.

One thought on “jeg har så lyst å vise frem….

Legg igjen en kommentar

