Noen kommer til å bli gal…

hvis det ikke er meg så blir det DEG 😉

av å høre alt «maset» mitt om flytting! Å bo i kasser , rot og kaos. Dette er nesten som å gå siste uke gravid før termin dette, å vente! Ikke kan man gjøre noenting før det skjer av seg selv, man kan ikke begynne å male, pusse opp eller pakke mer for det er ikke mer å pakke før tiden er inne! SÅÅÅ mye energi og ingenting å gjøre… ender opp med at jeg sitter her og spiser sjokolade til jeg kaster opp…. å får mer energi, logisk? hva med å løpe en tur heller Yvonne???… tja..

( enda litt mer inspirasjonsbilder lånt fra google)
Er ikke dette badet helt tullete lekkert?

Tenk å vokne opp på dette himmelske soverommet, sette trøtte ben ned i det herlige varme teppet… Litt skummelt kanskje, iom at det er så herlig å være her at man kanskje ikke vil opp og ut av rommet om morgenen? 😉

I dag har huset her vært fullt av folk og masse kaos og kos tiltross for at vi driver å pakker og det ikke ser ut her, venner, familie, og baking, alt på en gang.

Nå er lufta gått helt ut av meg å jeg har mest lyst til å kry oppi sofaen med et pledd og en god kopp te og forville meg inn i Dexters mysterier……Men så har jeg ikke igjen flere episoder 😦  Og dessuten har jeg noen små som helt sikkert er sulten snart så jeg må vel bare brette opp ermene vaske av meg trøttheten og være husmor i en liten time til 🙂

kos og klem!

 

One thought on “Noen kommer til å bli gal…

  1. Go kveld!
    Ja det er lekre bilder, og sååå mye fint å velge i…Oppi alt må man i realiteten kanskje også være litt praktisk, så det blir vel ikke helt sånn som dette…men lekkert får vi håpe det blir:-) Har valgt matte flis på barnebad jeg da og blankt på vårt. Matt på gulv da jeg kan se for meg at blankt kan bli rimelig skummelt å gå på med våte føtter….hehe…Begynte en litt spennende serie på TVN i dag som het Alcatraz….Siden du ikke kan se mere Dexter…Nå også premiere på The River…Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

