Sjokolade er en kvinnes beste venn….

Vertfall her i huset, til og med på maling:)

Og i dag har vi handlet en prøveboks med den tenkte hovedfargen vi skal ha i huset, nemlig Lady sens sin muskatnøtt:)

(litt dårlig mobilbilde så fargen kommer litt bort)

Den var akkurat like vakker som jeg hadde trodd. Den får meg til å tenke på deilig varm sjokolade med pisket krem, og jeg kan bare tenke at å «bo i» en kopp deilig herlighet må jo bare gi varme og ro i sjelen:) Vi gleder oss til akkurat en uke frem i tid for da braker det løs…

Da vi var på Østerlies Fargerike hentet tapeten til brytningsveggen på badet i dag så fant jeg enda en vettu å måtte jo bare ha den også;) Vet ikke helt hva vi skal bruke den til, kanskje toalettet? eller noe annet morsomt, vel vi finner vel ut av det. Jeg skulle gjærne vist den frem og hadde planer om det også men bildet jeg tok ble så overeksponert at den ser bare helt hvit ut….. Men når den kommer så SKAL jeg vise frem:)

nå må jeg legge fra meg macèn å drikke litt rødt med mannen i mitt liv:)

ha en herlig fredag alle ♥

Legg igjen en kommentar

