En liten kaffepause!

Midt i pakkingen ja det er viktig, å med litt deilig ikea sjokolade;)

Mens jeg har min lille pause så må jeg jo blogge litt. Som alltid så har jeg masse ideer om alt mulig rart, nå har Mr. handsome også vist litt interesse for denne ideen og da må jeg jo handle raskt før han ombestemmer seg 😉

Alltid syntes at slike buete vinduer er flott, så er jeg ikke superglad i gardiner heller så derfor er det litt skøy med noe som kan skjerme for innsyn og gjøre det litt kosere i vinduskroken.

Det nederste bildet her er vinduene på stua vår, det er litt dårlig bilde og henger gardiner der nå så litt håpløst å se men det var det jeg fikk til. Ideen er vertfall at jeg har lyst å lage sprosser som danner en bue slik som bildet øverst her, jeg er klar over at vi da må tette igjen litt øverst i vinduet for å få det til men det er ikke noe problem, spm er om dere synes det kunne blitt fint?

Nå er de store barna avlevert til pappan sin for en par uker mens vi får ferdig det værste oppussinga og de slipper å bo i så masse kaos, men komme å hjelpe oss med å male, ja det skulle de vertfall 🙂

Jeg kan ikke tro at det bare er noen få dager til,helt merkelig å tenke på og det tror jeg ungene tenkte å da de ikke fikk sove i natt og bare lo og lo 🙂

i kveld skal jeg korte ned ventetiden med jentegjengen,god mat  og drikke 🙂 blir herlig:)

nei nå må jeg fyke 🙂

ha en super dag:)

klem Y.

 

Legg igjen en kommentar

