midlertidig flytteheader ;)

Hei folkens:)

Da er det dagen før dagen:) iiiiiiiiiiiik 🙂

I morgen så flytter vi, eller i hvertfall begynner å pusse opp 🙂 Og dagene blir nok å være der nede så sikkert ikke mye hjemme og dermed heller ikke noe internet som igjen resulterer i lite blogging 😦 men jeg lover jeg skal blogge så mye som jeg kan, og ta masse bilder:)

Jeg føler ikke det er helt riktig å ha en header som viser vår forrige leil, nå når vi er i flytteprosess! Derfor blir det en litt dårlig og kjapt laget header med noen bilder av det vi har handlet inn:) ( blir bedre når vi får flyttet inn og jeg får laget en ny og finere så hold ut:)

Gleder meg VELDIG til å komme i gang nå, og kl 08.00 sharp i morgen står vi klare:) ønsker dere en superduper torsdagskveld så kommer jeg tilbake så fort jeg kan med oppdatert info. btw: min kjære kjekke mr.T kommer muligens også til å gjesteblogge litt fra denne når det passer i flytteprosessen:)

klem Y.

One thought on “midlertidig flytteheader ;)

  1. Hei Yvonne!
    Har ikke hatt mulighet til å blogge jeg….så litt stille inne hos meg…Vi har flytta ut av gamlehuset…inn i det nye huset til mine foreldre som fortsatt er en byggeplass, så det er ikke en optimal situasjon….Uff og uff…Synes mest synd på barna, men man får gjøre det beste ut av det. Hovedetasjen er nesten ferdig, men mangler litt der også, og bare byggestrøm, ingen møbler, så ikke så stas..Håper de setter støtet inne hos oss snart, slik at vi fortest mulig kan ta vårt eget hus i bruk…Så artig å se headeren din, og såååå mye stiiilig! Helt etter min smak altså! Nydelig! Gleder meg til resultat! Når vi får internett får jeg håpe jeg klarer å legge ut et lite innlegg, for trappa er kommet og steinplate på kjøkkenet. det bllir fiiiint ja! Var utrolig spent på trappa, men meget fornøyd! Ønsker deg en riktig god helg og lykke til med starten!
    Klem Hilde

Legg igjen en kommentar

