Endelig litt mer blogging:)

Tiden flyr når man har det morsomt, å jeg har superdårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget på lenge, heldigvis så driver min bedre halvdel å gjesteblogger med litt oppdateringer underveis 🙂 nå sitter han å «pauser» med en annen jobb som også må gjøres å da fikk jeg å litt tid til å skrive litt mens bittelillegullet sover. Jeg legger bare ut bilder så får dere se.   Storm har funnet seg tilrette i nyhuset heldigvis, snekkerne har kommet superlangt på badet,

image

og i dag fikk vi på en benkeplate på kjøkkenet…..det går fremover, å bra er det for på fredag kommer storegulla så rommene dems må i hvertfall bli ferdig til da.

image

Besøk fikk han av lille Ingrid å mamman i går å:)

image

Tavlemaling har blitt malt på Birk sitt rom:

image

Og jeg pusser opp en gammel apotekerdisk med maling fra sens » dempet sort» blir superfint!

image

Og beiser spisebordet med interiørbeis «drivved»
Men nå er det lyd her så jeg må stikke:) blogges supersnart:) jeg lover 🙂
Stor klem!

2 thoughts on “Endelig litt mer blogging:)

  1. Heia!

    Ja det går fremover med dere ser jeg:-) Artig når ting går i full fart! Store forandringer hver dag! Det går tregt hos oss….Håper på innflytting neste uke, men vi får se…Blir innflytting på en byggeplass i såfall.. Restan av trappa kommer i dag, så det blir bra å få trapp mellom alle etasjer altså! Dører er montert i hovedetasje, så det hjelper på…Keep up the good work!

Legg igjen en kommentar

