Cupcaces….så alt for lenge siden!

image

I dag har virkelig vært en innholdsrik dag sålangt med flytting av siste rest(som forøvrig Mr.T fortsatt driver med). Vi var så heldig å få hjelp av svigermor og svigerfar og fantastiske venninna mi Nina til å vaske ut så nå er vi så og si i rute. I alt kaoset driver jeg å baker  for min eneste og vakreste datter har bursdag i morgen og det på selveste skuddårsdagen å da ønsket hun seg cupcakes å ha med på skolen, da synes jeg nesten hun måtte få det.!
Så fikk jeg prøve min nye kjøkkenmaskin også:) jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har kommentert så mye hos dere i det siste men her får vi ikke nett før 7mars så det er litt kronglete å lese så masse blogger fra tlf men så fort vi er på nett igjen lover jeg å lese og kommentere masse:)
nå må jeg fortsette med bakingen her, dere får ha en super tirsdagskveld:)
Klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

