Skader hører med

Når man pusser opp slik som vi har gjort i nå snart to uker, så hører det med noen småskader her og der. Vi har begge fått flere kutt på diverse steder. Yvonne fikk ett ublidt møte med ett avtrekksrør i gamleleiligheten da hun vasket. Selv så hadde jeg vel det mest seriøse uhellet; skulle skru av et deksel for stikkontakt med maskin da en del av skruehodet knakk og spratt som f… Jeg rakk akkurat å reagere litt, men metallbiten traff meg allikevel rett til side for pupillen. Ja, traff meg i øyet! Litt hell i uhell da, at den ikke traff pupillen. Hadde vel blitt blind da… Men bra nå da. Ble bare rød og det var litt ømt i en dag.

I kveld har jeg jobbet på spreng for å bli ferdig med teglsteinveggen vår. Ikke helt ferdig, men tar siste rest i morgen. Og i morgen blir min siste dag på en stund. Legges inn på sykehus for operasjon på fredag. Er ikke noe oppussings relatert nei 😉

Her er den største veggen med stein. Foreløpig uten fuger.

20120301-002538.jpg

Legg igjen en kommentar

