Mannen i mitt liv <3

I dag blir det litt personlig preg over innlegget. Min fantastiske herlige mann ligger under kniven og skal operere bort en cyste. Jeg har nesten ikke sovet i natt, men vi er heldige fordi svigermor jobber på operasjonsavdelingen han er inne på så jeg vet han er i gode hender

image

Jeg fikk denne nydelige skåla fra svigermor i går når hun hentet Torbjørn. Er den ikke flott?
Jeg skal ta bilder av huset men ikke helt enda, vi har så mye å gjøre å har ikke vasket eller noe enda men planen er at vasking skal gjøres i kveld så det blir fint til bursdagsfeiring til snuppa i morgen. Men først skal vi besøke mannen 🙂
ønsker dere alle en flott «vårfredag»
klem Y!

2 thoughts on “Mannen i mitt liv <3

  1. Hei på deg! Ja det er nervepirrende uansett hvor alvorlig det er, når noen legges under kniven..Huff og hiff…men bra du har en insider! Lykke til og god bedring til mannen!
    Den skåla er bare nydelig og jeg ønsker meg den jeg også:-) Stemmer det at det er Kid interiør?? Mener det nemlig…Da ser jeg at de har den fortsatt…Jippi! Er bildet ny kjøkkenet dittt? Uansett…det ser kjempe fint ut:-) Gleder meg til å se mer:-) Ha en strålende helg! Klem

    • Hei Hilde:) jeg får fortsatt ikke til å kommentere til deg alltid, dette er nye spisestuen vår, kjøkkenet er ikke så stort at vi har bord der:) Jeg aner ikke hvor hun har kjøpt den for jeg fikk den av svigermor men jeg skal spørre:)
      klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

