Indiska :)

image

Hei alle vakre mennesker, vi er fortsatt i oppussingskaos og min bedre halvdel har nå kommet seg trygt hjem fra sykehuset, men mens  han kurerer så tenkte jeg å vise frem litt av det fine jeg har handlet inn,(vi har fortsatt ikke noe internet så det blir kjappe facebook og bloggoppdateringer fra tlf av og til,jeg lover jeg skal gå igjennom kommentarer så fort vi har nett) og starter med dette.

Disse vakre stueegardinene kjøpte jeg hos Indiska i trheim, det som er så fint med dem er at de er gjennomsiktige og slipper inn mye sol men skjermer likevel for innsyn, de er beige med litt gull og på kvelden går det varme gullet over i glinsende sølv 🙂 jeg er superfornøyd med dem!

Så har jeg et spm:
Noen som har begrep om hvordan man skal ta vare på en hortensia? Jeg har absolutt ikke grønne fingre og er så redd for at den vakre blomsten min skal dø! Tuuusen takk 🙂
Ha en super start på uka, klem Yvonne!

One thought on “Indiska :)

  1. Lekre gardiner altså! Har de de i andre farger/nyanser? De hørtes så super fin ut at jeg fikk jo lyst på noen selv. Men tenker litt lysere eller beige. Hortensia ja….fy søren det er en vanskelig blomst…Jeg har drept mange, så fortsatt kjøper jeg inn nye fordi de dør så fort….Å….det er irriterende….De må i hvert fall ikke stå for varmt…de tåler jo å stå ute, så litt kjølig er sikkert det beste..og kjølig vil man jo ikke ha det på stua…Vann er vel også sånn midt imellom med ikke for våt og ikke for tørr…hehe…ja de er vanskelig men super lekre! Jeg skal ha mange i nyhuset.-)
    Ha en fin uke! Håper på innflytting til helga…kanskje…hehe…:-) Klem

Legg igjen en kommentar

