Det kommer seg:)

Hei folkens 🙂

Endelig omsider er nettet vårt på plass og da må det jo blogges skikkelig og ikke fra tlf med liten skjerm:)
Det har skjedd sååå mye til oss de siste ukene at jeg har ikke anelse hvor jeg skal starte, men litt oppdateringer har dere jo fått under veis.

-Stua vår er nermest ferdig, mangler bare vedovn og litt flikking på lister og noen deksel til strøm.
-2 av barnerommene er helt ferdige og har fått hver sin tv og tuner så de er fornøyde.
-Kjøkkenet er nesten ferdig, vel.. det er der jeg driver i dag da med fuging for harde livet for jeg har så lyst å få opp kjøkkenøya før helga er over( den ligger jo bare i kjelleren og roper på meg) ellers så er det listverk som gjenstår på kjøkkenet men det får vente til resten av rommene er ferdig.
-Snekkere har lagt flis på badegulvet (men ikke fuget) så det er fremgang med badet også, foreløpig så dusjer vi til venner og vasker oss i vasken på toalettet og i kjøkkenvasken.
-Gangen er neste for tur etter kjøkkenet og der skal det kun taes ned litt industribelysning og male og henge opp lysekrona vår 🙂 MEN med mørknet ubehandlet panel på hele hallen og i gangen så gruer jeg meg til å begynne, men heldigvis så har vi familie og venner som har sagt vi bare skal ringe når vi skal starte så vi får hjelp… Folk er helt underbare altså:) TUSEN TAKK 🙂
– Vaskerommet får være slik det er foreløpig selv om det er påbegynnt.
-Matbod lider samme skjebne som vaskerom og vårt soverom desverre…..
-Walk-in closet…. æsj.. ja det er et grusomt mareritt foreløpig, for der er det sekker på sekker med klær og det virker ikke som om energien i denne kroppen har hverken lyst eller ork til å begynne med det riktig enda!

Jeg tenker at når man har hus så er det tusen millioner ting og drive med så da får alt det som står igjen forutenom det som MÅ gjøres bli et prosjekt senere for nå er jeg bittepittelitt lei av å bo i en byggeplass selv om det ikke har vart så lenge, men å vaske gulv for så å få snekkere på besøk og sagflis i hele huset er ikke gøy.. vel det lukter i hvertfall godt da;) …

nå skal jeg fortsette på fugingen min jeg( trodde jeg skulle bli ferdig med det i dag men etter å ha brukt nesten 15kg fugepulver så må jeg nok kjøpe mer i morgen…

Ønsker dere alle en kjempefin tirsdag.

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

