kjøkkenkos

I går fikk jeg masse mailer om først og fremst kjøkkenøya vår så da føler jeg nesten at jeg MÅ vise den frem:) Vi er ikke ferdige med kjøkkenet langt på nær men dere får se det vi har hittil. Takforinger og lyslist mangler,pyntelister til hyllene, dekksider til øya, og sokkler og fuging på den ene veggen, men dette er det vi har frem til nå vertfall 🙂

Og vi er superfornøyde:) Det blir skikkelig nydelig og masse benkplass:)Benkeplata på  Øya er 130*90 og heter lys eik!

Jeg skal ta fler bilder av kjøkkenet når vi har kommet oss på plass 🙂

Nå skal jeg finne frem sittedelen på vogna til lillebebis som begynner å bli sååå stor.. Tiden går ALT for fort!!!

Ha en super dag alle 🙂

klem!

 

4 thoughts on “kjøkkenkos

  1. Heia! Godt med kjøkkenøy ja:-) Kommer nok til å elske min også:-) Det ser kjempe fint ut altså!
    Ha en super dag! Vi flytter inn til helga…iiiik, men ikke ferdig enda nei….:-) Nå dukker det opp endringer som må taes, så det blir noen småjusteringer etterhvert…Sånn er det nå…Men skal bli godt å komme i eget hus ja! Juhu!

  2. Fikk æren av å se den i dag…å det var helt nydelig… skal sies at misunneligheten over øya er stooooor… men såååå glad på deres vegne.

Legg igjen en kommentar

