Å vi maler å vi maler og det blir så fint og flott ♥

HEI PÅ DERE PÅ BESTE DAGEN I UKA 🙂

I dag har vi snurret oss i malingsrusen igjen:) Eller rettere sagt Mr.T og svigerfar har surret seg, jeg har vasket klær, sett på flinkisene og vært mamma for lille bebis 🙂 ja åsså har jeg begynnt å få orden på kontoret:)

Hallen begynner virkelig og ta form nå og det er så morsomt å se 🙂 Taket er ferdig malt med den nydeligste fargen Solid. 1 strøk er gjort på veggene og fargen som blir brukt der heter Letthet som på kjøkkenet. Blir lekkert tilslutt!

Å jeg er sååå glad i dag, har tatt en superviktig avgjørelse i dag, og livet kunne ikke vært bedre:) Gleder meg til å dele nyheten med dere alle om en stund:)

Nå skal jeg kose baby så mannen får slappet av litt , han er jo tross alt nyoperert 🙂

Ha en super fredag alle!

STOR smask ♥

 

2 thoughts on “Å vi maler å vi maler og det blir så fint og flott ♥

  1. Så bra, Yvonne!!! Glad på dokkers vegne! Ikke la oss vente ispenning for lenge da, selv om jeg har en liten anelse, men det e jo slettes ikke sikkert æ tenke rett!!!!,-))))) Gog helg til dokker alle!!,;-)))

  2. Det der bli rå fiiint, utrolig spennende med en annen farge i tak enn standard hvit, gleder meg masse til å se :))) Ha en suuuuper flott Fredag med dine aller kjæreste familie 🙂

Legg igjen en kommentar

