En inspirasjonspause i oppussinga!

(Brett fra casa interiør, femarmet lysestake fra jysk, og et lite brett med glass fra princess)

Etter en konstant morgen til kveld/natt oppussing med baby som ikke vil sove om natten og to større barn som trenger meg så kjenner jeg på at i dag er det godt med en pause! Hadde store planer for dagen i dag også men det får vente til barna er hjemme fra trening og i seng i kveld:) Kropp og sinn vil rett og slett ikke mer nå å da må man vel bare høre etter!

Derfor sitter jeg ved min nydelige kjøkkenøy og nyter en god kopp te med lynghonning fra en gård i nærheten i en fin jumbokopp fra indiska og titter på det fine kjøkkenet mitt:)

Ønsker dere alle en super Mandag, her hos oss regner det men det betyr vel bare at våren er i anmasj:)

2 thoughts on “En inspirasjonspause i oppussinga!

  1. Skjønner absolutt hvordan dette med bebis, søvn, utslitthet og I DET HELE TATT er!!!!, Du fortjener en pust i bakken, sett deg ned og kooooos deg med en kopp kaffe!! Nettopp fordi du FORTJENER DET!!

Legg igjen en kommentar

