Halloisen Onsdag :)

En gammel stige jeg kjøpte på loppemarked pryder stuen vår med pledd og et gammelt sinkhus fra skeidar!

Hvordan er onsdagen folkens?
Her er det full avslappning i dag forutenom litt klesvask og småtørking av støv.

I går skulle jeg legge inn et inlegg etter bursdagsfeiringen til lillesnuppa her hjemme og vise frem morsomhetene de hadde men det rydde inn en halvtime før bursdagen startet og tilslutt hadde jeg 14 åtteåringer og 1 tiåring pluss mamma i hus og da fikk jeg ikke tatt et eneste bilde..
Fra Tyra sitt soverom, 120 Seng fra Skeidar, nattbord som er pusset opp fra ikea med nye knotter, gardin fra kid og et gammelt oppusset veggskap!

.Puh for en aktiv gjeng.(takk og pris for god hjelp i mamma og 10åringen) Men søte da, og er jo ikke annet å vente av sååå mange barn på en gang!De så film, og spiste popkorn, vi hadde god gammeldags pølsebod og flasketuten peker på, kake og kjeks og tilslutt fikk de fiske godterposer ( noen fikk sure gamle sokker , og det var visst veldig morsomt) Men en vellykket kveld ble det og mor i huset var helt skutt etterpå og sovnet så lang hun var på sofaen:)

Enda et bilde fra snuppa sitt rom( må fixe ledningsstyret ved tvn, men har ikke kommet så langt enda)Gammel oppusset bokhylle, rottingsofa fra jysk(spraylakkert)

I dag er det naboen som skal be inn til bursdagsfeiring med samme kalaset og jeg sitter her med kaffekoppen og er glad jeg bare skal nyte kvelden alene med ei god venninne mens mannen er på guttekveld:)

Vurderer og rydde litt på soverommet kanskje, hvis jeg finner det for godt.. Men først skal jeg møte prinsesse Tyra på butikken å shoppe gave til venninna:)

Hva skal dere gjøre i dag da? Ønsker dere vertfall en super onsdag, for DET skal vi ha:)

stor klem Yvonne!

One thought on “Halloisen Onsdag :)

  1. Elsker stigen din, er litt sur for at jeg ikke fant den før deg, haha, neida :)) den passer uansett MYE bedre i stuen din 😀 Rommet til Tyra er virkelig nydelig, og finner masse inspirasjon til den dagen jeg skal ordne opp mi Lillemor sitt rom 😀 Gleder meg masse til å ta en kopp kaffe med deg i kveld søteste du, det er virkelig etterlengtet

Legg igjen en kommentar

