snø ute, sol inne, sol i hjetet, sol i sinnet…..

Å hvor det skinner 🙂

Jeg elsker det nye hjemmet mitt og spisestuen er intet unntak:)
Det er både godt og litt rart å endelig bo akkurat som man har drømt om i så mange år… Vel det er jo langt i fra ferdig og det blir det vel heller ikke når man har hus har jeg hørt rykter om men det er så godt som… i hvertfall beboelig da!Det rareste er at jeg er så og si helt fornøyd med alt vi har så jeg renner ikke ned hver eneste nettside for å finne interiør og pynt som jeg skal «forbedre» med.

I kveld har vi bestemt oss for å nyte hverandre og lage litt god mat, ja for selv om det er mandag er det vel ingen som kan si at man ikke skal kose seg?… Og en herlig start på uka er viktig:) Og da vi handlet inn på fredag fant vi Thaimarinert ørret og da må vi jo selvfølgelig prøve det i kveld:) Det gledes!
 Men nå må jeg hjelpe til her hjemme så dere får ha en super dag videre:)

Stor bamseklem!

Legg igjen en kommentar

