En sunn start på uken!

Å våkne om morgen å være full av energi er det lenge siden jeg har gjort. Med en baby som aldri vil sove om natten så blir det sånn, og i tilegg så er det litt sånn å gå hjemme i permisjon, man får liksom ikke kommet seg ut for å få noe energi.

Jeg er i hvertfall slik, og nå begynner jeg å bli lei av det så derfor har jeg nå planlagt å starte den store kampen mot svangerskapskiloene og den kjedelige energimangelen.

Bare å ha tatt det valget gjør at jeg føler meg i mye bedre form allerede 🙂 Vi er superheldige her vi bor, for en ukes tid siden åpnet det et treningsstudio vegg i vegg med huset vårt MaxForm! Og i dag er planen å komme meg bort til dem for å høre litt hva mine muligheter er, åååå som jeg gleder meg til å starte hver morgen med en real treningsøkt!

Og med trening og en bedre livsstil så kommer kosthold også og da er fisk en naturlig ingrediens!
Jeg har alltid vært veldig glad i sjømat men vi har vert så dårlige på å ha det her hjemme, blir som regel noe raskt og enkelt…. Men NÅ når vi har det fineste kjøkkenet og jeg bare går hjemme, ja da må det bli mer av fisk:)

Er dere flinke til å spise sunt? i såfall hva spiser dere? Tar imot oppskrifter og tips med en stor klem:)
I går så hadde vi fiskegryte alà Yvonne med hjemmebakte grove baguetter! Og det er en superfin start synes jeg, i dag har jeg kastet ALT av godis vi har i huset og tatt frem vannflaska så nå håper jeg at viljestyrken kan slå ut godterlysten!

Det er jo så godt at vi har Dolce Gusto for da kan man kose seg med en rik herlig kopp lykke selv om man ikke kan spise søtsaker:)
Maskina har fått sin fine lille krok til å friste meg!

(Jeg beklager de dårlige bildene men det er fra tlf fordi jeg fortsatt ikke har fått tak i et skikkelig kamera)

Nei nå skal jeg hive meg rundt og besøke MaxForm:)

ha en super dag alle:) og somsagt, oppskrifter og tips til sunn kos er hjertelig Velkommen:)

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

