God Morgen♥

God torsdagsmorgen herlige 🙂

I går kveld etter schæresten dro bort ble det VELDIG mye spekulasjoner på hva «kosematen» skulle bli for det er jo en kjent sak for de som kjenner meg at onsdager er Yvokvelder, og da skal det koses!

Frem til nå har jeg BARE spist godis og fet mat men etter bare en dag med trening hadde jeg en trang til å spise noe sunt. Etter masse herlige ideer på Facebook falt jeg tilslutt på kyllingsalat med broccoli.

Og jeg kan jo ikke ha en onsdagskveld uten noe rødt i glasset så SÅ sunn er jeg da ikke, men jeg mener at et glass med rød lykke gjør meg til en sunnere person å være sammen med:)

Så er det jo litt viktig å kose seg når man er alene også da:)

Nå er jeg oppe og spretter og klar for en treningsøkt på MaxForm, jeg bare venter på min gode venninne så i mellomtiden må jeg ha meg en kopp kaffe:)

Håper dere også har en like fin start på dagen som meg!

vi blogges senere i dag:)

klem!

Legg igjen en kommentar

