Heia:)

For en herlig lørdag sålangt!

Besteste Birken min ringte å ville komme med søstra si (de er til pappan sin i uka her) å da ble mamma varm i hjertet å superglad! Vi koste oss med en super lørdagsfrokost før vi bakte deilige gode cookies:) En deig med daim og en deig med stekte mandler og sjokolade, og jeg fikk nesten ikke hjelpe til, men de ble supergode:)

Nå har vi hentet hjem lillegullet og i kveld blir det bare kosing med lammelår og øl faktisk 🙂 og øl er det lenge siden jeg har smakt!

Nyt kvelden herlige mennesker!

Stor klem 🙂

One thought on “Heia:)

  1. Hallooooo! Hehe ja vi lever så vidt….fy søren så mye styr, men det blir, det blir! Ikke bare bare å bygge nytt hus heller….:-) Ja koppene kjøpte jeg i februar når de hadde Ladies night på Drillpikene, så det er vedlig godt mulig de har de fortsatt. RIng de å spør! Ja kjøkkenet elsker jeg bare masse, og det blir smekkert med dining sofa ja:-) Den har jeg kjøpt på Living, på januarsalget…men ikke kommet før nå…Living er ikke akkurat rask på levering for å si det sånn…Skal hente på onsdag, så gleder meg sånn! Dere bor dere inn ser jeg og det er lekkert blitt altså! Bra det blir sånn man har sett for seg! Ha en super søndag….Her har vi som vanlig masse å gjøre….! klem klem

Legg igjen en kommentar

