Snart helg og påskeferie :)

Heia bloggen 🙂

Tidlig en torsdags morgen.. vel for meg er det Det! Men det er så herlig koselig å starte dagen med tente lys og en deilig kaffekopp. Her ute regner det eller rettere sagt det bøtter ned, og slik har det vært i dagevis… Vel været er noe man ikke kan rette på så da må man enten flytte på seg eller så får man gjøre det koselig der man er. Og jeg har ingen planer om å flytte på meg (selv om tempraturene på sørlandet roper navnet mitt) så da får man heller kose seg litt inne!

Nå er det først en tur på trening så blir det kosing i den gamle sofan min etterpå! Opplading til den store shoppedagen i morgen…

kos dere denne fine torsdagen folkens!

klem!

Legg igjen en kommentar

