Innholdsrik helg!

Heia:) Her sitter jeg i kjøkkenvinduet med en deilig kopp latte fra min venn Dolce Gusto og lurer på om min lille baby snart snør ned eller om jeg skal ta sjansen på at han har det bra i vogna….

( deler bilder fra vår koselige fredagskveld )

Det er helt tullete hvor mye det snør, og så for bare 2 dager siden var det helt bart og plaskregnet! Det er vel begrenset hvor mye man kan snakke om været men jeg følte bare jeg måtte dele… 😉

(nydelige trøffler i en vakker eske er lykke en lørdagskveld)

I dag har vi virkelig fått gjort litt, fått opp lysekronen i hallen, sofaen med de gode putene i og skoskapet, og jeg har trent! De største trolla er med pappan sin på skitur i snøværet så da kan vi få gjort litt jobb. (bilder kommer så fort den er helt ferdig)

Vi må være verdens mest heldige som fikk oss sofa av svigermor og svigerfar i gave til den nye huset.. Gleder meg til å vise frem, men først må jeg bare få i de riktige putene så stuekroken blir komplett:)

Når gulla kommer skal vi lage cakepops og kose oss med litt påskeverksted:)

ha en riktig fin søndag alle og god påsketur til de som skal på det:)

klem Yvonne!

2 thoughts on “Innholdsrik helg!

  1. God påske Yvonne! Er på fjellet, og her er det treeeeeeegt nett for å si det litt forsiktig! Måtte nå bare titte innom deg og takk for søt kommentar!:-) Ja det ble lekkert med sofaen:-) Ja bloggetreff hadde vært morro! Må bare komme helt i orden:-) Mye igjen enda, masse arbeid for håndverkerne, men det blir da til slutt:-) Skal søren meg dra på plantasjen jeg også og kjøpe silkeblomst. Har sett etter en fin kunstig en, men ikke lett å finne! Ikke grønne fingre jeg heller:-) hehe…Ønsker deg og dine en god uke!! Klem klem

  2. koooos dere masse selv om snøstormen herjer. 🙂 gleder meg til å se både sofa å lyskrone :-):-) stor smask <3<3

Legg igjen en kommentar

