tips til alternativ påskepynt ;)

God morgen fine folkene:)

Dette var middagen vår i går ❤ Mr.T hadde virkelig svingt seg på kjøkkenet og fikk til et supervelsmakende lammelår med supert tilbehør, jeg trixa til sausen men det var så det eneste 😉

Før påskemiddagen fikk de to store gulla hver sin rebus( har desverre ikke bilder da jeg jeg filmet) for å finne et skattekart, med hell og smarte hoder fant de skattekartene, så måtte de ut og lete på hver sin plass. Lykkelig slutt når begge to fant dem 🙂 Vi så film etter maten og spiste godis hele gjengen, var en vellykket påskeaften 🙂 Hva gjorde dere?

Jeg elsker påsken, det er det vel ingen tvil om men jeg er ikke så veldig glad i alt det gule, får liksom ikke helt til å greie de gule kyllingene i huset «pyse»…hehe:) men som alternativ har jeg i år pyntet kjøkkenet med pastell og stuen fikk påskeliljer. Men så var det spisebordet da…

I haven har vi et tre det blir puselabber på så jeg plukket inn det og satte de i en fin arvet vase UTEN vann( jeg er ikke glad i grønne utsprungete labber og det blir det med vann)

I steden for fjær og egg hengende printet jeg ut bilder av mennesker og ting som minner meg om påsken, klipte det ut/limte på bakside og festet en ring med en krystall på for å henge opp:) Ble det ikke fint? da trenger man ikke farver og kan ha i akkurat hva man vil:)

Kommer nok til å bruke denne fixe ideen til trollhassel senere på året også med evt bilder av familien elr. lignende:)

Gøy og dekorativt:)

nå skal Yvonne springe til treningssenteret og få av seg litt påskesjokolade!

vi blogges ❤

One thought on “tips til alternativ påskepynt ;)

  1. Så utrolig kreativt Yvonne, må vel huske den inspirasjonen til neste påske 🙂 Jeg er jo heller ikke glad i alt det gule, men dette var jo kjempe fint 🙂 Påskeaften spiste vi lammelår også, hæææææærlig, vi har kjøpt ett for å spise hjemme også 🙂 Men nåååå gleeeeder jeg meg til å treffe deg igjen, er jo aaaaalt for lenge siden sist!!!!!
    Koooos dere masse, masse gla i deg.
    ❤ stor klem ❤

Legg igjen en kommentar

