Vårlek ❤

Å våkne til smilende barn og sol som dette, det gir ekstra energi!

Å se sneen smelte, høre småfuglene kvitre, ja da spiller det lite rolle om hverdagen starter igjen i dag for de fleste vil jeg tro. Mange synes det er deilig og komme seg tilbake i riktig gjenge, også jeg må si at gåturene og husprosjektene blir liksom ikke så «tiltak» nå som solen smiler til oss:)

Å spise frokost med blendende sollys i øyekroken mens p3 ruller å går i bakgrunnen, ja det får selv et «skuffet» hode som mitt eget til å tenke lykkelige tanker:)

Du lurer vel kanskje på hvorfor hodet mitt ikke helt er i snusende lykkerus? jo det skal jeg fortelle deg, nå er vi på mnd nr 2 uten bad og snekkerne ser ikke ut til at de dukker opp i dag heller, hallen står uten dører og som dere ser står det en DIGER grusom kontainer utenfor kjøkkenvinduet vårt 😦

Men det er sol, de vakreste barna mine smiler, mannen er helt sjef og vi har jo faktisk tak over hodet, et vakkert tak sådan 🙂

Nå skal lillegullet og mor trille seg en tur i det fine vårværet:)

ha en super hverdag folkens ❤

Legg igjen en kommentar

