Spille inn Cd!

Denne supre frøkena skulle i dag starte sin reise til stjærnene 😉 hun synger i Stjærnekoret sammen med mange andre nydelige jenter her på Lundamo og i dag skulle de inn til byen og spille inn cd:) For en fryd!!!!

Gullet mitt på 10 og meg selv ja vi dro på trening vi hos MaxForm !

Nå har jeg netopp laget spilleliste til han og da bars det rett ut i værdens herligste vårsol for å trene litt mer på trampolina:) Etterpå skal mor og ute og hoppe;)

Mr.T jobber febrilsk på badet vårt for å bli ferdig til rørleggeren kommer på mandag:) iiiiiik som jeg gleder meg ihjæl til vi har bad!

I dag skulle man helst egentlig ha vært i Lillestrøm på hagemesse :(, og jeg anbefaler alle dere som har mulighet og trenger inspirasjon til hagen eller hytta å virkelig til å reise dit.

I går var en hektisk men koselig dag, jeg passet lillegullet til ei super venninne og fikk føle på kroppen hvordan det var å ha tvillinger;) det var da ikke så ille jo!

Fredager er liksom ukas herligste dag synes jeg, da starter helga og alle senker skuldrene, i tilegg var sola frem på himmelen og alle munner smilte. Kvelden gikk med til å kose seg foran tv`n med rosenborgkamp som endte i seier Yippiiii og gullrekka som jeg selvfølgelig sovnet til 😉

Nå skal jeg hute meg ut og slikke sol og rake litt i hagen før det blir grillings 🙂

ha en super lørdag alle!

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

