noen er syke og noen slikker sol :-)

Jeg vil påstå at det siste er det absolutt beste!

Ja her i huset ligger de fleste med sykdom:( en på rommet og en i vogna, jeg for min del våknet også opp med sår hals og surrete hode.
Men jeg bestemte meg tidlig for at DET har jeg ikke tid til så jeg helte innpå denne:

 

og et cvitaminsjokk med cvitaminer kjøpt på harrytur med deilig jordbærsmak, deretter sprang jeg på trening for å ro av meg sykdommen:) Lyktes jeg? vel det gjenstår og se…. jeg har IKKE vondt i halsen og hodet er klarnet til! Så i solsteika har jeg bært og vasket hagemøbler, drukket kaffe og vasket kjøkken!

(et bilde av en nydelig gammel stige handlet på loppemarked på Lundamo Skole, ble oppbevaringsplass for kosepleddene til stuekroken, et lite søtt lys fra Ikea og en vakker snøplante som jeg ikke greier å kvitte meg med) Det ideelle hadde jo vært å vist dere bilder av et vakkert bad…………

Utsette utsette utsette… vel det er vel ikke annet å si enn at marerittet BAD… går meg på nervene! Nå er alt ferdig og rørlegger skulle ha kommet på mandag, har han vert her? NEIDA.. kommer ikke før på fredag nå, grrrrrrrrrrrr! Takker gud for MaxForm hvis ikke hadde jeg luktet grusomt. Men nå begynner jeg å bli temmelig lei av å bade bebisen i vasken og barna på skolen så nå synes jeg det er på tide! Vi får nå ihvertfall prøvd hvordan de hadde det før i tiden da:) Får ikke vist dere bilder heller vettu for det er ikke elektrisitet der så alt er mørkt:(

Den dagen badet er ferdig skal mor ta med seg en stor flaske rødvin og masse lys og stenge seg inne på badet!

Nei nå skal jeg ute igjen jeg og slikke enda mere sol, og flytte ut enda litt mer hagemøbler! ❤ LYKKE ❤

Ha en superduper dag alle ❤

Legg igjen en kommentar

