snufs…..

Da ligger jeg oså her, etter ei våkenatt med lille bebisen som er så forkjøla så har jeg også fått det! La oss håpe mannen i huset er i bedre form så vi alle ikke blir liggende….

Å jeg som skulle trene hardt i dag…..

jaja, sykdom er det desverre ikke noe ågjøre med!

Bildene jeg deler er funnet på google. Inspirasjon til «utestue» Nå er været perfekt her i trøndelag, sola titter frem bak skyene og det meste av snøen har tint bort!

Da er det jo ikke annet å gjøre enn å drømme og planlegge litt uteplass:)

Det er så mye vakkert man kan gjøre altså!

Jeg har funnet ei nettside som jeg tenker meg å bestille litt trær i fra og anbefaler å ta en titt  på denne: BakkerNorge! var ikke så ille priser heller vettu 🙂

nå ønsker jeg dere som ikke er syk en fortryllende dag så skal jeg og tekoppen min kose oss under teppet og bli frisk:)

tips: ikke la vårlufta lure deg selv hvor lyst du har til å kle av deg 🙂

klem Yvonne!

One thought on “snufs…..

Legg igjen en kommentar

