Litt sutring men så skinner sola :-)

Da sitter jeg her på 3dje dagen uten trening 😦 det er så trist.. men sånn er det når man trener feil og ryggen takker for seg! Intet annet å gjøre med det enn å heale…

Å gå sånn hjem om dagene gjøre meg av og til litt sprø, må ha noe å gjøre, og når en kroppsdel virkelig takker for seg så blir ikke hjemmedagene noe lettere da man må sitte rett opp og ned… Jeg bestemte meg i dag for å ta meg selv i nakken og bli litt ekstra positiv, legg bort den der negative holdningen, aldri er noe bra nok liksom… Tenk så heldig jeg er som kan være hjemme med den lille bebisen min hver eneste dag, det er det sannelig ikke mange som kan, og i tillegg så har jeg det store privelegiumet å få lov å være her når barna kommer hjem fra skolen om dagen og de slipper å være på SFO til langt ut på dagen! Det er jo en gave å få lov å leke, lese, bake og nyte sammen med barna sine. 3 små mennesker som formes hver dag, og som jeg lærer så utrolig mye av. 🙂

I dag har mannen gjort det siste på badet som vi kan gjøre før elektrikeren kommer innom å skjuler ledninger og får opp taklamper. Endelig er den sinnykt kule tapeten opp og nå er det bare småtterier igjen. HELDIGVIS! Om en uke har Yvonne og resten av vimzevilla et helt komplett og perfekt bad, å det blir såååå lekkert 😉

Mens han fixet på badet så satt jeg å siklet inne på Indiska… Nå når sommeren er i anmasj og våren er her trenger jeg farger i huset å Indiska har så utrolig masse snaxy 😉 For de som kjenner meg så vet dere at jeg er en sucker for kaffekopper og krus nesten så kjøkkenskapene raser ned… Selv om det ikke var den mest fargerike så er jeg totalt forelsket i denne buddakoppen som er helt øverst på toppen! MÅ HA!!! ja Torby du hørte riktig 😉 MÅ HA…. 😉

Nå er jeg og lillebebis helt hjemme alene for Tyrasnuppa dro på Circus mens Birk ligger med stygg hoste og snufsete nese hjemme til pappan sin 😦 gleder meg til han kommer snart! Må vel prøve å ordne litt god mat til gullet mitt kommer hjem så jeg får pleie han litt.

Ønsker dere alle en fantastisk lillelørdag, og husk å ta vare på de du er glad i og smil til en ukjent… kanskje du redder dagen til noen 🙂

stor klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

