For to dager siden var været sånn som dette og vi satt ute lettkledde og trodde på sommeren i anmasj.. vel! De gode lammeskinnene, putene og blomster og fat måtte bæres inne for nå er det overskyet og på varmen å dømme absolutt ikke helt klart for den lekne våren enda! ( selvom jeg er våryr)

Jeg er egentlig bare innom for å ønske dere en super dag, for nå skal jeg til byen og shoppe 17 mai klær med min mor både til snuppe Tyra og meg selv tror jeg da!

Håper dere får en super dag! Og hvis noen har lyst å dele et godt og lettvint middagstips blir jeg VEEEELDIG glad:)

klem!

Legg igjen en kommentar

