Yvokveld!

Når de vakre små har lagt seg og kjæresten er ute av huset er det ingenting i verden som er så «hellig» som litt Yvotid!

Som regel bruker jeg å være så sliten og utslitt når barna er i seng på onsdager at jeg slukner på sofaen men i dag hadde jeg helt merkelig mye energi og da ble det baking av brød og kake og da kunne jeg ikke dy meg og skjemme meg selv bort litt;) Og med alt det gode på bordet og verdens beste film ( som jeg sikkert har sett 100 ganger) A good year har jeg en himmelsk kveld!

Oppskrift på Bruschetta!

 (noen rister brødet på forhånd og har kaldt fyll på men i dag ville jeg ha alt varmt)

Ditt favorittbrød!
Fersk Mozzarella
Plomme eller cherrytomater
Løk
hvitløk
Fersk basilikum
Olivenolje
Grovt havsalt

Skjær brødet i små skiver, legg så på skiver med Mozzarella! Skjær tomatene i to og fjærn den bløte kjærnen, hakk så tomaten, løk, hvitløk og basilikum i små terninger og legg dem i en skål, tilsett så ganske mye olivenolje og rør sammen!
Røren haes så på osten og strø over med havsalt.

Stekes i ovnen på 220grader i 13 til 14 min!

Velbekomme!

Nå skal jeg kose meg og det håper jeg dere også gjør!

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

