DET ER FRRRRREEEEEDAG & VIN ❤

Og denne helga skal vi prøve oss på denne!

Som er laget av det mye omtalte paret fra Røros og Oslo som flyttet til Italia og forfulgte vindrømmen sin!

Det er morsomt å prøve halvt «trøndersk» vin laget med kjærlighet og lidenskap i det vakreste landet i værden;) GLEDER meg! synes det er superkult at vi kan kjøpe slike viner på polet!

I dag blir det Penne med pastasaus og parmesan laget av min beste kokk Mr.T 😉 det lukter himmelsk på kjøkkenet nå!

Barna springer rundt her og spør hvert 2 secund om maten snart er ferdig, så da er det bra den er det!

I dag har jeg hatt besøk av værdens beste venninne Nina og bebisen hennes, koselig med besøk så går dagen mot kveld fortere. Hun da som er superheldig og reiser til Vegas på kjærestetur snart( overraskelse fra schæresten) Gleder meg til å se bilder:)

Nå roper kokken at maten er ferdig så da må jeg bare høre etter!

Fin fredag!

Legg igjen en kommentar

