Heia Søndagen!

I dag er Yvonne glad for at søndager finnes:) Lille bebisen vår har absolutt IKKE tid til å sove om natten å derfor er vi voksne ganske så shabby om dagen! Sminke husker jeg ikke lenger hvordan jeg bruker, klærne du finner på min kropp er det strikk i midja og posete over magen, skotøy… eh vel… for å si det sånn så smilte Mr.T til meg i dag når vi skulle ut å sa : wow skikkelig sexy…. jeg så ned: tøfler presset inn i gamle oppbrukte slippers, ja skikkelig hot må jeg si:) Men jeg skal ikke lyge på meg at livet er rosarøde skyer og himmelrik som småbarnsforeldre i en alder av 33 😉 men vi koser oss til tross for trøtte tryner og sarvete klær!

Jeg har så lenge jeg kan huske drømt om vingårdsferie i Italia og mens jeg har gått hjemme nå så har jeg funnet stedet jeg vil feriere og mannen er ikke uenig han heller… Piemonte i Nord Italia, derfor deler jeg noen vakre bilder fra «drømmene» i dag:)

Og ønsker dere en litt mer opplagt søndag enn det jeg har!

klem trøttistrynet!

One thought on “

  1. Hehe….husker hvordan det var å ha bebiser i hus ja….NÅ er mine blitt så store at klokka tipper godt over 8 før noen står opp her i huset, og enda så er de så stille og pusler med sitt at foreldrene ikke står opp før over 9…..Ja hver tid har sin sjarm:-) Italia er så flott, så skjønner at du vil dit! Og spesielt på vin gårder….mmmm…har jo skjønt at du liker det det røde, og det er jeg helt enig i!! Skal ta meg et glass selv nå….Deilig vær og kanskje man skal sette seg i to sekunder på takterrassen?? hehe….Ingen rekkverk, så den er ikke i bruk enda, men det blir så bra så bra når dette kommer….Platten er der i hvert fall….:-) Ha en deilig uke Yvonne, og tenk det skal bli godt over 20 grader…Lovelig! Klem

Legg igjen en kommentar

