God morgen bloggen!

(Nydelig bilde lånt fra google. En vakker utestue til inspirasjon nå når det nermer seg sommer)

Jeg er så glad og uthvilt;) for første gang på år og dag har jeg fått sove! Og med værdens beste mann som ordner alt med bebisen i tillegg ja så får jeg endelig overskudd nok til å gjøre forskjellig her i huset:) Å det tenker jeg ALLE er glade for.

Skal knipse litt bilder og legge ut etter vaskinga i dag.

Men først MaxForm også for første gang på år og dag! Litt blandet hvorfor da men jeg føler ikke for å stå inne på et treningsstudio og puste og pese når det er 30 grader og man kan benytte seg av utendørsaktiviteter.

Trening er så individuelt, noen vil gjøre det inne eller ute eller der det passer, mens andre BARE skal gå ute i all slags vær eller bare trene i studio,  noen gjør det fordi det er trend mens andre vil ha en sunnere livsstil, Noen trener fordi man trenger å hjelpe kroppen sin inn i tyngre og vanskeligere faser i livet mens noen gjør det for å forme sitt ytre,  Noen trener fordi de synes det er gøy mens andre føler de MÅ, Ja det er så forskjellig dette med trening.

Det jeg vet er at JEG trener fordi jeg vil passe på ryggen min, for etter 3 barn og vekt opp og ned så har ryggen min desverre sagt at NÅ ER DET NOK!

Aller først er det 2 digge grove skiver fra Ingers kolleksjon som skal ned og lots and lots of caffe!

Legg igjen en kommentar

