Kosekveld med Bottle shock!

Heia:)

Da er dagen snart over for min del men først så lovte jeg jo noen bilder, her fra spisestuen. Puter fra hm home, kid og Ikea, femarmet lysestake fra jysk, stettbolle fra kid og falske orkide fra plantasjen!

Stuekroken vår med min elskede krystall-lampe fra Living, tlysholdere fra skeidar og mitt hjemmelagde maleri.

Lesekroken med de fineste Kivik stolene med et hjemmelaget bord med glassplate!

Jeg driver jo å lover å lover men det skjer jo ingenting…. unnsykyld, jeg har dårlig samvittighet for det, jeg lovte jo å vise frem bilder fra det lille kontoret vårt men jeg har jo helt glemt det så her kommer noen, det er absolutt ikke ferdig men vi har kommet noen skritt videre.

Nytt gulv er lagt, døren er kledd igjen og panelt og malt med fargen muskatnøtt.
Et gammelt kjøkkenbord har blitt bygd om og blitt kontorpult(som skal males), og de innebygde hyllene skal etterhvert få pyntelister og prydes med fine esker(foreløpig skjuler en gardin fra kid papirkaoset)

2 enkle stoler fra Ikea blir bedre og sitte i med jukseskinn fra samme plass!
Det er ikke det mest fancy kontoret men vi liker det og bruker mye tid her!

 I kveld har vi sett den koseligste filmen! Hvis du liker rødvin bør du absolutt se Bottle shock !

nå skal jeg få meg en god natts søvn!

klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

