Hipp hurra for Bodøbrødrene :-)

(bilde lånt fra google)

Som fortjener sitt eget blogginnlegg synes jeg, etter å ha satt hjertet mitt i jumpstart opp til flere ganger. Nesten som å heie på Rosenborg dette, jeg stod å hoppet i soffan til et visst punkt…(høhø;)) Å det er rart etter alt jeg har dyttet i gapet i kveld!

Først ferske reker og pils

toppet med digg bær og sjokolade..

Nå er planen å gå ut en tur å jekke seg ned etter kveldens «treningsøkt» oppi soffàn, så tror jeg sannelig jeg skal kose meg med en fin bloggrunde etterpå!

herkommeretlangtsånnsmilefjessetningersomtydeligvisersåveldigpopulæreakkuratnåogjegbaresyneserteitmenmågjørelikevelsmilefjes!

2 thoughts on “Hipp hurra for Bodøbrødrene :-)

Legg igjen en kommentar

