Onsdag, den fineste dagen i uka ♥

Hei alle og riktig god morgen!

Storm og jeg er godt ned i frokostfatet og jeg på min 2dre kaffekopp!

Jeg elsker onsdager, det er dagen i uken som titter tilbake på Mandagen som var, og bare 1 dag igjen til helga hvis du legger godviljen til;), det er lillelørdag, midtuke, morsomme Tvprogrammer og ikke minst VIMZETID ♥  Mannen er ute av huset hver eneste onsdag og da har jeg huset helt for meg selv,ingenting i verden som jeg liker så godt som det! (hehe, egotrippen liker sitt eget selskap)

Denne dagen SPESIELT i dag er det ingen vits i å ringe meg eller komme på besøk (for da er døra låst) og ihvertfall i dag! The Amazing Race FINALE…..iiiiiiiiiiiiiiiik♥♥♥

Det spiller ingen rolle om regnet daler ned ute og vi må ha på masse klær for lysene kan brenne på bordet og teppet er ikke langt unna,chickflickèn kan stå i xboxen og godisene på bordet ♥ jo onsdager det er dagene mine!

Men aller først skal jeg ta med meg familien til byen på shopping så vi får litt friske blomster i huset, det er jo tross alt snart juni!

Ha en fin lillelørdag, klem Yvonne!

Legg igjen en kommentar

